Sunday, October 2, 2011

Rumah Terbuka.

Assalamualaikum

Genap sebulan dah syawal. Maka secara tak langsung nya,tiada lagi lah kedengaran suara-suara yang mengajak aku mahupun umat Islam seanteronya ke rumah terbuka.Kalau ada pun,apehal nak pergi sedangkan yang buat tu Cik Jah jual lontong dekat seksyen 7 takpun Bedah jual baju bundle. Yeah right. It sounds like, "kau siapa nak datang open house aku". Haha.

Ok fine. Aku just nak cerita pasal rumah terbuka je. Yelah. Raya kot. Kalau takda rumah terbuka, maka pincanglah suasana raya itu. Korang harus faham situasi ni. Cmon,serious.Baru-baru ni, dekat rumah persatuan diadakan rumah terbuka bagi sesi 2011. Ok. Ada sesi? Tak. Aku tibai je. Haha. So, a week before tu kiteorang dah dimaklumkan mengenai benda ni. Dalam keadaan tenang aku terima berita yang sebegini rupa, rasa macam nak tuju lagu je. Depan orang aku sangat berlagak cool tapi hati ni Allah je tau.

Aku hanya merancang dan ketentuan semuanya aku serahkan pada Allah. Aku tak pergi. Haha. Tiada keizinan. Takpa. So,yang menjadi wakil tegar rumah terbuka kali ni adalah, MunzirShahrom, Kak Ayuni dan pasangannya Abang Faizal. Senyum senyum!



Hah ini lah buktinya mereka pergi. Bukan main lagi kan. Tu baru mukadimah. Belum masuk perut tu. Rasa macam takde hal lah tak dapat pergi sekalipun. Tup tup ada rusa panggang! Terus amik bantal tutup muka pastu nangis. Haha. Boo sama dia booo. lol

No comments: