Monday, January 19, 2009

19/01/2009

salam...

arini minggu kedua kelas persilatan semester ini...6 org telah menjalani ujian buah asas..tujuannya adalah supaya para ahli dapat memantapkan buah2 asas sebelum memasuki peringkat jatuh dan melihat tahap kecekapan mereka secara praktikal.

Selamat datang kepada saudara Suhaimi@Sudin yang baru memulakan pengajian di UNIKL MFI dan masih lagi ingin menyumbang kepada persatuan sebagai barisan tenaga pengajar di sini.
Juga tidak lupa lepada Saudara Suhaidi b Azman dari Cawangan Pahang yang baru berpindah ke Bangi..boleh la juga bersama2 dengan kami di UNIKL MFI .mo tulis pasal biodata dorg ni tp nnt saya akan sediakan satu ruang tuk sesi biodata para tenaga pengajar di MFI ni...fair la sbb biodata abg ann, abg faizal ngn kak zima ni pon blm saya kumpulkan..:P

Ari ni jgk sesi penerangan kepada semua ahli tentang persediaan tuk majlis penerangan, demostrasi dan pengambilan ahli baru..terasa plak kan mo persediaan kempen pilihanraya :p. mcm2 perkara telah disampaikan oleh abg ann termasuk adab2 dalam berkempen dan soklan2 lazim yg akan ditanyakan oleh para pendengar....besar harapan dari kami ingin menambahkan ahli2 di MFI ni.. byk ahli, baru best main bowling kan?ble bentuk team dan buat tournement..




ni adalah panorama pada mlm nie

No comments: